اهمیت ناشناس ماندن با وی پی ان

با افزایش حظور دیجیتالی، حفظ حریم خصوصی را به همان اندازه به خطر انداخته است. بسیاری از زمان ها ما ترجیح می دهیم هنگامیکه کاری را به صورت آنلاین انجام می دهیم نا شناس باشیم. افراد کمی می دانند که این به سادگی با استفاده از سرویس های آنلاین مانند Tor و بسیار VPN های آنلاین انجام می شود. این سرویسهای آنلاین امنیت ، ناشناسی و ایمنی را تضمین می کنند.و با خرید وی پی ان صورت می پذیرد.

anonymous vpn

با افزایش تعداد سازمان های دولتی مانند NSA ، داده های کاربران در حال ضربه زدن و گرفته شدن اند. سخت است که ناشناس بمانید. دلایل ناشناس ماندن می تواند بسیار زیاد باشد. از زندگی شخصی تا معاملات کاری، هر کسی دوست دارد در برخی از زمان ها نا شناس باقی بماند.

متقابلا معایبی هم برای این سرویس ها وجود دارد. دانش آموزان از آن استفاده می کردند تا دست بیندازند و تهدید به بمب گذاری کنند. مثالی از دانشگاهی در یالات متحده وجود دارد، یک فارغ التحصیل مهندسی برای فرار از امتحان طرحی برای ارسال ایمیل تهدید به بمب گذاری داشت. اگرچه او دستگیر و اخراج شد، برخی از این سرویس ها واقعا می توانند امنیت را به خطر بیندازند.

اساسی ترین ابزار ناشناس ماندن یک شناسه ایمیل موقت باشد که شما می توانید برای یکبار استفاده نگه دارید و فقط یک بار رد پای کامل از آن را حذف می کند. یکی از این سرویس ها gureillamail که به کاربرانش کمک می کند که شناسه های ایمیل موقتی ایجاد کنند برای اینکه پیام ها را به صورت مخفی و ناشناس ارسال کنند بدون اینکه هیچگونه جزئیات شخصی یا حرفه ای را منتشر کنند.

روش دیگر برای ناشناس ماندن و فرار از بد افزار ها کسانی که همیشه شناسه ایمیل شما را پیدا می کنند، فرقی نمی کند با استفاده از سرویس های پنهان کردن چه کاری انجام دهید. این سرویس ها به شما کمک می کند تا ایمیل خود را قبل از ارسال رمزگذاری کنید یا از آن به صورت آنلاین استفاده کنید برای سرویسی که جذاب بنظر برسد اما ممکن است قابل اعتماد نباشد.

مرورگرهایی مانند Mozilla پلاگین ارائه می دهند که می تواند برای پنهان کردن شناسه ایمیل استفاده بشود و هر زمانیکه شما نیاز به پر کردن فیلد ایمیل دارید، شناسه ایمیل رمز گذاری شده برای استفاده موقت تولید می شود.

ممکن است زمان هایی باشد که شرکت شما روی پروژه های بسیار محرمانه کار میکنید مجبور شوید برخی از کارها را به خانه ببرید و آنها را ایمیل کنید. در طول این چنین ارتباطاتی باید درمورد چیزهای مختلفی مراقب باشید. همیشه این احتمال وجود دارد که در خانه جاسوسی انجام شود بنابراین همیشه مطمئن باشید که جزئیات مهم از طریق یک دستگاه و شبکه امن مکاتبه می شود .

راههای بسیار وجود دارد که مطمئن شوید اطلاعات شما به دلیل وجود یک شبکه باز ، هک نشده است . شبکه های باز برای هک کردن آسیب پذیر هستند، از آنجاییکه هر کسی به آنها دسترسی دارد. در این چنین شبکه های باز، همیشه از ارسال اطلاعات محرمانه روی ایمیل یا سیستم های به اشتراک گذاری فایل اجتناب کنید.

وقتی که از یک شبکه وایرلس عمومی استفاده می کنید، شما می توانید از Tor یا VPN برای ارسال آیتم های مهم استفاده کنید . ما شخصا VPN ها را پیشنهاد می کنیم چون آنها نسبت به سرویس های عمومی مانند Tor بسیار قابل اعتماد اند. VPN ها روی شبکه های باز بسیار موثرتر هستند و برای حفاظت از هویت شما در سطح بالاتر شناخته شده هستند. آنها به ایجاد یک لینک مجازی برای دریافت و داده بین کامپیوتر شما و شبکه به طور مستقیم کمک می کنند.

همیشه به خاطر داشته باشید این سرویس ها بسیار مفید هستند اگر برای اهداف درستی بکار بروند. مطمئن شوید از آنها به دلایل خوبی استفاده می کنید و از آنها استفاده منفی نمی کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.asia